FANDOM

Alba Rico Navarro
Resize image
'

Data Nasterii

26 februarie 1989

Ocupație

Actriță, cântăreață, dansatoare

Perioada de activitate

2010-Prezent

Facebook

http://www.facebook.com/AlbaRicoNavarroOficial

Twitter

http://www.twitter.com/AlbaRicoNavarro

Alba Rico (n. 26 februarie 1989 în Elda , Alicante , Spania ) este o actriță , cântăreață și dansatoare spaniolă . Acesta a fost lansată în anul 2012 pentru participarea sa la seria Violetta , de la Disney Channel America Latină , cu caracterul "Naty".

IndexEdit

 [ ascunde ] *1 Biografie

Biografie Edit

Ea a început să studieze actoria la vârsta de paisprezece ani. A absolvit cu diplomă Școala de Actorie și Artă Dramatică de ESAD din Murcia . El a scris mai multe piese de teatru, monologuri și a jucat teatru în Spania . Fiind o actriță recunoscută în Spania, ea a fost aleasă să se ​​alature distribuției seriei Violetta pentru Disney Channel , care este prima co-producție între diverse companii ale Disney din lume: America Latină , Europa , Orientul MijlociuAfrica și Pol-ka Producciones

Cariera Edit

Teatrul Edit

  • 2010 "Benzinăria" Fulgencio M. Lax.
  • 2013 - 2014 " live Violetta "

Televiziune Edit

Violetta

Acesta spune povestea  "Violettei", o adolescentă care se întoarce în orașul său natal, unde va găsi iubirea și va descoperi dragostea ei pentru muzică. Seria a fost filmată în întregime în orașul Buenos Aires , Argentina și a început să se înregistreze în septembrie 2011 . Seria a avut premiera pe 14 mai din 2012 în America Latină și Italia , apoi în BraziliaSpania , Franța , Israel , Rusia , Statele Unite ale Americii și restul lumii în cursul lunilor septembrie 2012 . Primul sezon a constat în 80 de episoade, care au fost înregistrate timp de 7 luni. În noiembrie 2012 , Alba si restul distribuției, au început să înregistreze cel de-al doilea sezon, care a avut premiera pe 29 aprilie 2013 .

Natalia

Jucată de Alba Rico . Este mâna dreaptă Ludmilei, deși, uneori, este servitoarea ei personală. Naty este frumoasă. De fapt este este nesigură și este de părere că singura modalitate de a reuși este de a fi în grupul cool al Studioului. Este o bună dansatoare și cântăreață, dar Ludmila nu îi da voie să-și arate abilitățile. Naty știe că Ludmila ar putea-o trăda pentru propriul ei beneficiu, ceva ce n-ar fi. Însă, sta aproape de ea pentru că Natalia crede că Ludmila va deveni o stea. 

Show-ul U-mix

A fost un invitat special, împreună cu Facundo Gambandé în episodul 14.

Participarea specială a Albei ca Naty în programul 16 din primul sezon cu Dani Martins pentru zona de sud și Roger González pentru zona de nord.

Discografia Edit

Alba a participat la productii muzicale care a lansat seria Violetta . Prima producție, din același titlu , contine 14 piese originale si a fost lansată pe 05 iunie 2012 de Walt Disney Records .

Cea de a doua producție, " Cantar es lo que soy ", a fost lansată pe 23 noiembrie 2012 de Walt Disney Records . Soundtrack-ul include 10 piese nelansate atunci în versiuni fizice și digitale.

A treia coloana sonora, " Hoy somos mas ", a fost lansată pe 11 iunie 2013 de către Walt Disney Records și conține treisprezece melodii din de-al doilea sezon al seriei.

  • 2012: Violetta 
  • 2012: Cantar es lo que soy
  • 2013: Hoy somos mas
  • 2013: Violetta en Vivo

Galerie