FANDOM

Candelaria Molfese
Cande 2014

Nascuta

3 ianuarie 1992

Alte nume

Cande

Activitate

2012-prezent

Candelaria Molfese (n. 03 ianuarie din 1992  ) este o actriță , cântăreață și dansatoare din Argentina . În prezent, joacă personajul Camila Torres din seria de Disney Channel , Violetta .

IndexEdit

 [ ascunde ] *1 Race

CarieraEdit

Candelaria a inceput sa joace rolul principal în piese de teatru, cum ar fi Pocahontas , Hercules , The Little Mermaid și Comedie. Ea a început formarea sa artistică la o vârstă fragedă luând lectii de canto, pian, muzică, teatru și dans. Apare în prezent în seria de la Disney Channel , Violetta , jucând personajul Camila Torres. 

Ea este, de asemenea, un ambasador pentru organizarea Prieteni din întreaga lume , împreună cu Jorge Blanco , Nicolas Garnier, printre altele. Această organizație are scopul de a inspira oamenii să facă o diferență în comunitățile lor.  Proiectul Candelariei este "Transmite un mesaj de pace." Acest proiect de Salvați Copiii, invită tineri din Tumaco, Columbia , pentru a fi reporteri pentru pace într-un loc în care generații au trăit înconjurate de violență. Prin ateliere de lucru interactive cu privire la participarea și centre de comunicare, copiii învață cum să-și exprime punctele de vedere. Prin această inițiativă, tinerii vor face propriile interviuri, știri, documentare și reclame, cu un mesaj de speranță. 

Filmografie Edit

An Titlu Caracter Canal
2012 - Prezent Violetta Camila Torres Disney Channel
2012 - Prezent Prieteni din întreaga lume Ea Disney Channel

Filme Edit

An Titlu Caracter Notițe
2014 Violetta: concert Camila Torres Concert Film

DiscografiaEdit

Coloane sonore
  • 2012: Violetta 
  • 2012: Cantar es lo que soy
  • 2013: Hoy somos mas
  • 2013: Violetta en Vivo